Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost zákazníků Energy Studia
Petráček, Marek ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků Energy Studia Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit kvalitu služeb poskytovaných Energy Studiem prostřednictvím dotazníku SERVQUAL. Na základě výsledků dotazníku vytvořit návrhy a doporučení, které by vedly k celkovému zlepšení kvality všech poskytovaných služeb. Metody: Průzkum kvality služeb v jógovém centru Energy Studio byl prováděn pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který zkoumal skutečně vnímanou kvalitu služeb a porovnával ji s očekáváním klientů. Sběr dat probíhal od února 2015 do půlky března 2015. Výsledky: Výsledkem analýzy spokojenosti zákazníků Energy Studia Václava Krejčíka je velmi vysoká spokojenost zákazníků s poskytovanými službami. Celková kvalita služeb v tomto studiu je hodnocena nad očekávání klientů. U dílčích služeb vznikly malé mezery, na které by se mělo Energy Studio zaměřit, aby bylo dosaženo maximální spokojenosti zákazníků. Na základě výsledků byly sestaveny návrhy a doporučení, které by měly vést k žádanému zvýšení kvality poskytovaných služeb. Klíčová slova: Spokojenost zákazníků, kvalita služeb, SERVQUAL, Energy Studio

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.